niedziela, 23 grudnia 2012

Trochę mnie nie było, ale chciałam zrobić posta ze zdjęciami z telefonu, ale okazało się, że USB nie mam ;c No więc zdjęć ni będzie. 
To tak: tydzień temu byłam z Aśką na ' Przed świtem cz.2 ' i powiem tak: jeśli nie zainteresowały Was poprzednie części to nie macie po co iść ;) Ja oglądałam pierwszą część i była rewelacyjna, na tej się nieco zawiodłam.. Tak czy siak szkoda, że to już koniec. Wczoraj oglądałam ' Holiday ' - BOSKI film, polecam jak najbardziej, fajne kwestie są i ogólnie genialny film, ale ja bym nie obsadziła w nim Diaz, nie lubię jej..
Pewnego dnia miałam się na coś uczyć, ale tak wyszło, że zaczęłam rysować, nie wiem co mnie tak wzięło no ale :D Zdjęcie obrazka mam na telefonie, jak zrobię aparatem to go tu wstawię - bez śmiania proszę.

Wczoraj rodzice byli na zakupach i w końcu kupili dużą choinkę do salonu! Ja chciałam niebieskie lampki do pokoju i teraz mam tak fajnie *v* Kiedyś też wstawię tu zdjęcie. Jutro na wigilię do babci - tradycyjnie.
Miałam iść na sylwestra, ale nici z tego. Jak zawsze. Moja wina. 
Pierwsza wigilia klasowa - beznadzieja, nie znoszę tego typu 'spotkań'.
Mam nadzieję, że dobrze wykorzystam to wolne.
No i chciałam Wam/ Tobie (ktokolwiek tego bloga czyta..) WESOŁYCH, SZCZĘŚLIWYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!! Chociaż i tak do sylwestra coś tu napiszę no ale ;)

Dear 2013. Please, be good to me..

1 komentarz:

  1. merry christmas and good luck for the
    new year :) Your blog is great :)

    I would appreciate it,if you visit my blog too!:)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń