czwartek, 10 stycznia 2013

weekly

Dziś pisaliśmy wypracowanie na polskim i chyba weny dostałam, bo napisałam prace na 300 pare słów haha. Wczoraj zwolniłam się z trzech lekcji, bo jakoś źle się czułam. I baaaaaaaardzooooo dobrze zrobiłam, bo po przyjeździe do domu nie było przyjemnie.. Dziś już lepiej, ale nadal czuje się dziwnie. Muszę się lepiej odżywiać, organizm daje znać. / 1 dzień do feriiiiiiiiiiiiiiiiii. Nie wiem z czego się cieszyć skoro w tym czasie mam przeczytać całą 'Lalkę', a po za tym po feriach mam 4 sprawdziany -.- Nauczyciele naprawdę myślą, że nie mamy nic innego do roboty poza szkołą, nienormalni ludzie. Mam też dwie propozycje wypadu do kina, haha, chociaż nie wiem skąd kase wezmę, oczywiście c i ą g l e mi jej brakuje, nie mam pojęcia czemu (yyy :D) I w dodatku jeszcze wybieram się z siostrą i kuzynką na zakupy... To będą ciężkie 2 tygodnie XD Chciałabym się też W KOŃCU (!!!) wybrać na zdjęcia, tak bardzo chcę się w tej dziedzinie doskonalić, a nie mam czasu. Hahahah oczywiście, że mam jak się całymi dniami siedzi przed komputerem to tak jest. Uzależnienie? Możliwe. Ale bez przesady. "lecę" grać w farme. tschüss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz