czwartek, 24 stycznia 2013

Django/winter holidays cd/photos

Ferie u babci dobiegły końca. W domu zawsze najlepiej. Chociaż wróciłam tylko dlatego, że zamierzam wziąć się za naukę... Mam nadzieję, że mi to wyjdzie. A lektura jest nieczytana od soboty... Pięknie. Cuudownie. No i po co się tak przejmuje?!/ Wczoraj i dziś byłam z bratem na sankach, no i Ferduś też był :D Dziś też Amika. Oni są niemożliwi xD Jak można nie kochać psów, no nie mogę tego pojąć i nie pojmę. Ludzie bez serca, nie rozumiem ich./ We wtorek zrobiłyśmy sobie sesję, muszę się w końcu za te zdjęcia wziąć. Nie jestem z nich szczególnie zadowolona, ale może po obróbce będą lepsze./ Wczoraj też byłam z Klaudią na "Django". W chooooooooooooooolere dobry film !! Kto nie był, koniecznie niech idzie ! Uwielbiam taki humor, no geniuszem jesteś Tarantino !!! Geniuszem. Film mnie wbił w fotel, roześmiał, przeraził itp itd. Rewelacyjny.

Tumblr_mgoz5rjcgx1rpt61io1_500_large 

Chętnie bym sobie jeszcze raz go oglądnęła, a takich filmów jest niewiele.
Tak na koniec "jakieś" zdjęcie z weheartit, cudowne:

 Tumblr_mgs5hse77n1qmevz7o1_500_large


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz