niedziela, 20 stycznia 2013

Cara / 20/01 / winter holiday cd

Ferie powoli się kończą, co ja pocznę :( Mam serdeczną nadzieję, że dotrzymam danego sobie słowa i zacznę się porządnie, systematycznie uczyć, TAK WŁAŚNIE ! Boże, dopomóż... / Jutro znów do babci.. NIE CHCE MI SIĘ, idę tam tylko dlatego, że kuzynka będzie i może jakieś zdjęcia w końcu porobię, bo wstyd. We wtorek może kino, oglądał ktoś może już "Życie Pi" lub "Django"? Pf, nikt mi nie odpowie, bo nikt tu nie wchodzi, hehe a no lubie gadać do siebie. Raczej będzie to pierwsze, oby Klaudia już wyzdrowiała. / W piątek właśnie miało być kino, ale nie, więc wybrałyśmy się ( ja i Tych) na zakupy, oczywiście kupiłam dwie "niepotrzebne" mi rzeczy, ale cóż, zawsze muszę wydać całą kasę na cokolwiek, TAK, wydałam wszystko ! :(((( No może w sumie i nie, bo spodnie dresowe, które kupiłam mam na spółke z siostrą ;) WTF, nie wiem w ogóle po co je kupiłam, miałam zamiar w nich do szkoły chodzić, ale chyba to jednak nie do końca mój styl... Zobaczymy. / Poniżej Cara Delevingne, ostatnio chyba bardzo popularna modelka, jeśli chodzi o gazety, internet itp Ładna, co nie ?


Tumblr_mgkjkis4gs1qam3pmo1_1280_large  Tumblr_meoked61u61qe2hddo1_400_large

Tumblr_mgve3abgft1rixnpko1_500_large 20130120-063743_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz