niedziela, 13 stycznia 2013

13/01/13

Kto przeczyta za mnie 'Lalkę'? ;c Tak bardzo mi się nie chce.. / Jutro do babci na tydzień, muszę ją wziąć ze sobą, a hahah nie wiem gdzie i kiedy ją będę czytać, lol. Spędzanie czasu u babci to najczęściej oglądanie telewizji, bo u nas nie ma tak wielu kanałów co u niej. No i czasem zabawa z Ferdusiem, o ile może wejść do domu. / 2 tygodnie ferii to stanowczo za mało !!! / A no i dostałam 1 z matmy, co za zaskoczenie. Bardzo ładnie zaczynam, bardzo. Nie wiem jak ja to robię, skoro w ogóle z domu nie wychodzę. Aha, czyli w takim razie mam być kujonem? Nie, dziękuję. Nie nadaję się na matmę, na nic się nie nadaję, w ogóle nie wiem co robie w tej klasie, w tej szkole. Nie mam najmniejszego pojęcia co będzie dalej, jakie studia, kierunek. Nic nie wiem. I ciekawe kiedy to się zmieni. Czy w ogóle się zmieni...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz